Likvidace pojistné události

 

<Nahlášení pojistné události>

Výplata co největšího odškodného při co nejširším spektru škodných událostí za co nejmenší pojistné je přáním klientů pojišťoven.

Výplata co nejmenšího odškodného při co nejužším spektru škodných událostí za co největší pojistné je přáním pojišťoven.

Likvidace pojistných událostí

Obě strany pojistného vztahu mají tedy naprosto protichůdný cíl, což jejich vztah z principu komplikuje. Pojišťovny se často snaží vyplacené plnění omezit a naopak někteří klienti se snaží i neprávem obohatit.

Pojišťovny jsou samozřejmě v postavení silnějšího, protože pojišťovnictví je jejich obor, jsou to právně i finančně silné instituce a tvoří pojistné produkty včetně pojistných podmínek.

Na druhou stranu, klient dbající svých práv může svůj nárok prosadit i přes prvotní nesouhlas pojišťovny. Pojišťovna nestojí o prohraný soudní spor a je schopna raději ustoupit.

Výplata odškodného podle předem daných pravidel, při předem odsouhlaseném spektru škodných událostí a za předem domluvené pojistné, by měla být oboustranným kompromisem.

 

A přesně to Vám pomůžeme zajistit:

Zkontrolujeme, zda je Vaše událost pojistnou událostí dle Vaší smlouvy a dalších právních předpisů.

Pojistnou událost nahlásíme a zajistíme proces likvidace včetně kontroly pojišťovnou požadovaných podkladů.

Zařídíme, aby výše vyplaceného pojistného plnění odpovídala Vašemu oprávněnému nároku.

 

U již rozběhnutých nebo ukončených likvidací celý dosavadní postup pojišťovny prověříme a v případě pochybení pomůžeme sjednat nápravu.

Pro naše klienty u námi uzavřených smluv je celá služba zdarma, pro ostatní je zdarma prvotní posouzení a jednodušší případyV případě složitějšího případu je odměnou určitý podíl z vyplaceného pojistného plnění dle složitosti případu a domluvy.

 

Stačí vyplnit několik údajů a společně můžeme Vaši situaci co nejlépe vyřešit:

Nahlášení pojistné události

* E-mail je nezbytný pro odpověď.

  Požadavky s vyplněným telefonem jsou vyřizovány přednostně.